Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Přeplňování zážehových motorů
Májek, Ondřej ; Ramík, Pavel (oponent) ; Kaplan, Zdeněk (vedoucí práce)
Práce uvádí základní pojmy, možnosti a jednotlivá konstrukční řešení přeplňování zážehových motorů. Uvádí výhody a nevýhody jednotlivých řešení a vlastní zhodnocení.
Zvýšení pružnosti zážehového motoru přeplňováním
Hájek, Daniel ; Beran, Martin (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou přeplňování zážehových spalovacích motorů plnicími turbodmychadly. Cílem této diplomové práce je návrh vhodného turbodmychadla pro jednoválcový zážehový motor. Po zvolení vhodného typu turbodmychadla bude následovat sestrojení výpočtového modelu jednoválcového přeplňovaného zážehového motoru v programu Lotus Engine Simulation. Ve výpočtovém modelu je plnicí tlak regulován obtokovým ventilem turbíny. Výsledkem bude návrh hodnot plnicích tlaků pro co nejoptimálnější průběh točivého momentu tak, aby maximální spalovací tlaky nepřekračovaly hodnotu 9,5 MPa. V závěru práce jsou krátce shrnuty poznatky a výsledky.
Přeplňování zážehových motorů
Májek, Ondřej ; Ramík, Pavel (oponent) ; Kaplan, Zdeněk (vedoucí práce)
Práce uvádí základní pojmy, možnosti a jednotlivá konstrukční řešení přeplňování zážehových motorů. Uvádí výhody a nevýhody jednotlivých řešení a vlastní zhodnocení.
Zvýšení pružnosti zážehového motoru přeplňováním
Hájek, Daniel ; Beran, Martin (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou přeplňování zážehových spalovacích motorů plnicími turbodmychadly. Cílem této diplomové práce je návrh vhodného turbodmychadla pro jednoválcový zážehový motor. Po zvolení vhodného typu turbodmychadla bude následovat sestrojení výpočtového modelu jednoválcového přeplňovaného zážehového motoru v programu Lotus Engine Simulation. Ve výpočtovém modelu je plnicí tlak regulován obtokovým ventilem turbíny. Výsledkem bude návrh hodnot plnicích tlaků pro co nejoptimálnější průběh točivého momentu tak, aby maximální spalovací tlaky nepřekračovaly hodnotu 9,5 MPa. V závěru práce jsou krátce shrnuty poznatky a výsledky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.